maandag 28 augustus 2017

Waar zal ik het eens over hebben?

De, alweer, mislukte race van Max Verstappen? Of de overwinning van de dames én heren van het Nederlands Hockeyteam?
Het warme weer dat er nu is? Of de regen die voorspelt is?
De familie-opstelling die ik gisteren heb bijgewoond? Of de opstelling die ik zelf geef?
Trump? Hans Wiegel?
Eenzaamheid onder de ouderen? De weggestuurde hangjongeren uit de Schilderswijk?
De I Tjing? Of het mediumschap?
Kamperen? Of over een dagje chillen in een luxe welness-resort?
Het hebben van de Facebook-app op je smartphone? Of het ontbreken van email op je smartphone?
Populaire apps? Of de noodzakelijkheid van het hebben van een smartphone voor jongeren omdat ze anders de aansluiting op school missen?
De haagse politiek? Of laat maar zitten die politiek?
Het geven van healings? Of de wonderlijke verhalen over het ontvangen van healings?
De betekenis van de kleuren? Of het spelen van muziek?
Het gezinsleven van een flink samengesteld gezin? Of het zoeken van de rust en het alleen-zijn in jezelf?
Of over keuzestress?
Er zijn zoveel onderwerpen waar ik over kan schrijven dat ik niet weet waar ik moet beginnen en hierdoor de neiging heb om lam te slaan en nergens over te schrijven. Vast herkenbaar voor jou! Misschien niet direct op het gebied van het schrijven van een blog, maar op andere gebieden waar je keuze moet maken. Alles heeft voor- en nadelen. Gelukkig heb ik de I Tjing tot mijn beschikking waar ik alle keuzes, die ik niet wil of kan maken, kan voorleggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten