woensdag 20 september 2017

Ben ik een medium?

Dát was het eerste dat bij mij opkwam toen mij, na een screening met de I Tjing, gevraagd werd of ik alle informatie uit de I Tjing haalde die ik doorgaf...
En er werd een herinnering wakker, ik was nog klein en zag mensen die er blijkbaar niet waren, of ik doorzag mensen waarvan ik absoluut niet begreep waarom ik daar een hand aan zou geven.
Thuis had ik niet bepaald een goede basis om mij die kant op te ontwikkelen, er werd om gelachen en ik werd voor gek gezet, ik zag spoken en had een te grote fantasie.
Tot het moment kwam dat ik niet meer in het team paste waar ik toen werkzaam was (sociale sector) was ik er ook niet meer zo mee bezig. Ja, wel in filosofische gesprekken met vrienden en ik wist wel dat er meer was tussen hemel en aarde, maar praktiseren deed ik het niet.
Ik had dus geen werk meer, maar ik was wel bezig met de I Tjing, het intrigeerde mij en ik heb mezelf uit een hopeloze situatie weten te I Tjingen. Er verschenen advertenties van AstroTV op mijn pad, ik reageerde en werd gescreend.
Degene die ik aan de lijn had, nodigde mij uit om een keer naar een workshop te komen en gooide mij in het diepe. Op deze workshop, bij het MediumCollege, veranderde er iets...
Terwijl ik dacht, ik verzin maar wat, laat mij nu maar door de mand vallen, ik heb altijd de I Tjing nog...bleek het contact en de beelden die ik zag, te kloppen! Ik zag een helm, een scooter, iemand achterop, een flatgebouw en kreeg Roosendaal door. In de zaal zat iemand die deze situatie herkende! Daarna dacht ik alleen nog maar...hoe kan ik hier verder iets mee gaan doen? Wat kan ik ermee? Nadat ik bijna 4 jaar opleidingen ben gaan volgen heb ik het handjes en voetjes kunnen geven en kan ik ermee werken! Fijn voor mij, maar ook voor jou, als je iets dat niet goed is afgerond hebt met iemand die inmiddels is overleden, kan ik kijken of het alsnog af te ronden is! En wie weet wat voor boodschappen een dierbare overledene nog voor jou heeft. Ik ben blij en dankbaar dat Marisa eerder dan ik zag, dat ik dit talent in mij heb en mij geleerd heeft ermee om te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten